158 YORUMLAR

  1. Twitter de sesli aramada hicbirsey anlamıyorum lütfen yardım edin İngilizce konuştuğu için birşey anlamıyorum lütfen e-posta ile onay kodunu gönderin lütfen yardım edin!..

  2. bir kaç defa yalnış girdim ve girişim sayısını aştınız dedi ertesi gün tekrar denedim aynı şeyi söyledi bunun hakkında mail gönderir misinz

  3. Banada bir yardimci olabilir misiniz tarik bey hakkinizi doldurdunuz sonra tekrar deneyin deniyor bayadir bekliyorum hala olmuyor email ile halletme yolu yok mu bunun?

  4. lütfen yardımcı olun. hesabım doğrulama kodu istiyor. e postayı hatırlayamıyorum. sadece telefon numarası var. twitter sistem tarafından aranıyorum fakat bir türlü doğrulamayı yapamadım. yardımcı olur musunuz

  5. hesabıma erişemiyorum. güvenlik kodu için sistem tarafından aranıyorum söylenenleri yazıyorum fakat hatalı kod diyor. defalarca denedim lütfen yardımcı olurmusunuz

  6. Merhaba lutfen yardimci olur musunuz? Son 6 haneli rakami girdik ama yeniden hata veriyor. Ust uste dinleyip yeni kod isteyip denedigimiz icin olabilir mi?

  7. Ben yaptım 2.1 i unutun ve ondan sonraki(noktadan sonraki) sesli aramadaki numaranın söylediği en yüksek sayıyla beraber girin. Örneğin aramada iki kez 2.144977 dedi 3. sòylediği numara 2.1449778 der yani en yüksek sayıyla beraber 449778 girin.

  8. Tarik hocam dediginizi en az 10 defa denedim ama olmuyo. Mesaji e posta yoluyla alma gibi bi sansimiz var mi acaba. Yardimci olabilir misiniz

  9. Verdiği Kod .69878 .69878 .698783

    1)Bu sayıları başına .nokta koyarak yazdım hatalı dedi
    2)ayrı ayrı yazdım olmadı
    3)Birleşik yazdım olmadı
    4)3 kere 5 hane sonra 1 kere 6 Hane yazdım olmadı

    Bunun sms yolu yok sanırsam ne yapmam lazım şimdide seviye üst sınıra ulaştı daha sonra deneyin diyor o da Ne Zaman hangi saatte açılır bilmiyorumpüff noktası var kesinde kısa yolu bulamadım Allah Rıza’sı için yardım edin hesabıma erişebiliyorum şifremi değiştirebiliyorum E-posta alabiliyorum ama hesabıma giremiyorum

  10. hocam 2 kere 6286, 3. ve son kez verdiği kod 62869.
    3. verdiği kodun sonuna 9 ekledim yazdım olmadı, 0 yazdım olmadı, 10 yazdım olmadı. lütfen yardım edin. teşekkürler.

  11. Yav hocam bi türlü olmuyor arıyor lanet olası kadın beni 3.twitter onay kodu 2.1 1234 , 2.1 1234 2.1 12345 diyor ben 12345 yazıyorum olmuyor 212345 yazıyorum olmuyor 2112345 yazıyorum olmuyor nolacak bu iş

  12. beni artık üst sınıra ulaştığım için aramıyor bile. söylenen kod şu şekilde;
    5. twitter onay kodu 2 .3 3982 bunu bir kaç kez tekrarlıyor mesela en son 2.339825 şeklinde bitiyor. bu nokta olayı bu saçma sayılar yüzünden giriş yapamıyorum. yardım edebilir misiniz?

  13. Tarık bey
    bu tweter için Arma da verilen kodlar sırasıylamı yan yana veya boşluk verilerekmi hepsi yazılıyor veya en son verilen yanlız 6 haneli olanmı tek başına yazılıyor

  14. Lütfen banada yardımcı olurmusunuz kafayı sıyırmak üzereyim para kazanmak için mi yapıyolar bunu para soymaktan başka bir şey değil bu açıkca söyleyin işte kodları kadın ağzına dolandırıp duruyor lütfen yardımcı olun acil!

  15. Arkadaşlar, askıya alınan bir hesap için telefon ile onay kodunu arayarak veriyor iyi güzel de beni çaldırıp kapatıyor. Hatta telefon sesi bile çıkmıyor anlık olaral cevapsız çağrı olarak kalıyor. Bunun sebebi ne olabilir?

  16. hesabımı kapatmıştım. süreyi geçince yeniden açtım. fakat mailden hesabı doğrulaya basmadan ilerlediğim için kilitlendi( yada ben öyle düşünüyorum) açar açmaz kapandı hesap.. ve yapamadım bir yardım da ben rica edebilir miyim?

  17. arkadaşlar ben de hatalı kod alıyorum. kasımdan beri giremiyorum hesaba. 3 tane kod verdi. 1) ” 2.52968 ” 2) ” 2.52968 ” 3) “2.529684 ” kodu verdi sesli arama. nasıl yapmalıyım yardımcı olur musunuz?

  18. merhabalar kodlardan midem bulandı artık lütfen bi yol yöntem önerirmisiniz dediklerinizi yapıyorum fakat kabul etmiyor sorada limit doluyor :(((((((((((((((((((((

      • Allahın belasını 9978545455. denememde buldum arkadaşlar meğer 2.1 dediği sayıyı 2 şeklinde girecekmişsiniz!!??
        örnek : aradım 2.1 2233 / 2.1 2233 / 2.1 22334 şeklinde toplam 3 adet kod verdi Tarık hocanında dediği gibi son verilen kodu ^^6^^ haneli olacak şekilde giriyorsunuz YANİ: 2 22334 ….. Biz 2.1 dediği sayıyı aynı şekilde girmeye çalıştığımız için yanıldk:)

        abii ben nerden biliyim yaaaa en son dedim bide öyle deneyeyim açıldı lanet gelmişti sizede çok teşekkür ederim Tarık hocam eyvallah…..

    • Bir kaç saat sonra yeniden deneyin, size 3 sefer ard arda 5 haneli kod verilecek, vereceği dördüncü kodda ise dikkat ederseniz 6 haneli bir kod verecek ve sizin onay kodunuz son verilen 6 haneli kod olacak.

  19. Girişim sayısını aştın. Lütfen daha sonra tekrar dene. yazıyor ne zaman denemeliyim ve bana her seferinde farklı kodlar veriyordu nasıl oluyor anlamadım diyelim ki onay kodu 57077 ben bunu 570778 mi girmeliyim?

    • Kod size 12345 – 12345 – 12345 – (123456) şeklinde verilecektir sizin onay kodunuz ise parantezle belirttiğim gibi 6 rakamlı sayıdır , 1 gün sonra tekrar deneyebilirsiniz.

  20. Merhaba, örnek olarak 6 haneli twitter onay kodu.157485 twitter onay kodu.1 sesli kod söyleniyor, son 5 ini mi yazmak lazım yada son rakama 1 sayı ekleyerek mi? sorun için e maili gönderir misin kardeşim.

  21. onay kodunuz iki nokta bir 79765 şeklinde söylüyor en son, 2.1 olarak da yazdım o olmadan son söylediği 5 rakamı da yazdım ama hatalı diyor 2 gündür uğraşıyorum

  22. Merhaba,
    Aynı sorunla bende karşı karşıyayım,son aşamada söylenen 5 haneli kodu doğru girmeme rağmen ‘Hatalı Kod’ uyarısını almaya devam ediyorum,bana da mail yoluyla yardımcı olabilirseniz çok sevinirim,teşekkürler.

  23. Reis yazıyorum mesela 2.2 65678 diyo iki nokta iki yazıyorum dediğini yapıyorum kabul etmiyor 2 gündür deniyorum çıldırcam 2.2 derken bu şekilde yazılmıyormu

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz